Praatpaalactie in de kou

14 februari 2013

Praatpaalactie in de kou

De SP staat erom bekend om vaak zichtbaar te zijn in de buurten en wijken. Wij vinden het belangrijk om waar of wanneer dan ook de mensen te horen en toe te spreken.

Zaterdag 19 januari waren SP Bommelerwaard leden te vinden in het winkelcentrum van Hedel voor een praatpaalactie. Zelfs de kou kon onze leden niet tegenhouden om bezoekers van het winkelcentrum in Hedel te woord te staan. We hebben diverse mensen aangesproken, om hun ervaringen, aanbevelingen of eventuele problemen met ons te delen. Wij van de SP weten dan wat er zich afspeelt in Hedel om daarop in te kunnen ingrijpen indien dat nodig is.

Tijdens de praatpaalactie hebben we tomatensponsjes met een foto van Emiel Roemer uitgedeeld, waar vele leuke gespreken en reactie uit voort kwamen. Daarnaast hebben enkele leden de nieuwsbrief van de SP Bommelerwaard uitgedeeld, waarin kort een overzicht staat van actuele nieuws van de SP Bommelerwaard.

Ron Swank, Hilda van den Eerenbeemt en ik kunnen terug kijken naar een leuke maar koude middag, waarin we meer zijn te weten gekomen over Hedel, maar ook over elkaar.

Om deze Praatpaalacties goed te kunnen vormgeven, doet de afdeling een beroep op haar leden. Hoe meer leden deelnemen aan deze Praatpaalacties hoe meer onderwerpen er kunnen worden uitgewerkt. SP Bommelerwaard nodigt haar leden uit zich actief op te stellen en ziet met vertrouwen aanmeldingen tegemoet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd’. Meld je dus aan via de website www.zaltbommel.sp.nl of telefonisch via Erik Braam 06 20 410 162 of Gijs van Haaften 06 54 253 482

Aziz Rahou