Rode Knop

U heeft op de Rode Knop gedrukt. Dat betekent waarschijnlijk dat u het op dit moment moeilijk heeft. Daarin staat u niet alleen. In heel Nederland zijn er steeds meer gezinnen die de rekeningen niet kunnen betalen en te maken hebben met stress, onzekerheden of sociale problemen, ook in onze gemeente.

De SP Bommelerwaard wil graag in kaart brengen waar u het moeilijk mee heeft. Zodat we u hier mee kunnen helpen en ondersteunen. Deze informatie helpt ons namelijk om de problemen nóg beter in zicht te krijgen. Heeft u behoefte aan contact? Neem dan ook contact op via het webformulier, en dan nemen wij z.s.m. contact op om te kijken hoe we u het beste kunnen helpen.

In het onderstaande formulier kunt u aangeven met welke problemen u kampt en waar nodig extra uitleg geven. Uw persoonlijke gegevens zijn niet verplicht om te vermelden en u blijft dus anoniem. Uiteraard mag u dit wel vermelden als dat gewenst is.

1 Start 2 Complete
Geef aan over welke onderwerpen u geldzorgen heeft. U kunt meerdere onderwerpen aanvinken.
In het tekstvak kunt u meer uitleg geven over de eerder aangevinkte geldzorgen.

Geef aan op een schaal van 5 in hoeverre u het eens bent met de volgende stelling: Ik maak mij zorgen of over mijn maandelijkse uitgaven. Met een oplopende schaal waarbij:

1= Helemaal mee oneens
2= Oneens
3= Neutraal
4= Eens
5= Helemaal mee eens

In het tekstvak kunt u meer uitleg geven over andere zorgen.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.