Buurtonderzoek

30 november 2019

Buurtonderzoek in Ammerzoden

Foto: Tineke van Dijk

Vandaag heeft onze afdeling buurtonderzoek gedaan in Ammerzoden. De bewoners, bij wie wij aanbelden, gaven ons weer aanknopingspunten waar wij verder mee kunnen. Iedereen woonde trouwens met veel plezier in Ammerzoden! En raad eens wie wij tegen kwamen?

12 januari 2019

Buurtonderzoek Hedel

Foto: Anneke Ripmeester

Om op de hoogte te blijven van wat er onder de inwoners van de Bommelerwaard leeft, heeft vandaag het actieteam van SP Bommelerwaard, onder aanvoering van Hedelnaar Ad Kros, een buurtonderzoek gedaan in Hedel.

16 september 2017

Buurtonderzoek Aalst

Foto: Tineke van Dijk

Vanmorgen hebben enthousiaste SP’ers van onze afdeling Bommelerwaard een buurtonderzoek gehouden in het mooie dorp Aalst.

26 augustus 2017

SP op de braderie van Zaltbommel

Foto: Hans ter Heege

Op de gezellige braderie van Zaltbommel was de SP ook aanwezig. De SP-kraam werd druk bezocht en de ballonnen en de schuursponsjes vlogen weg. Ook werden er vele mooie gesprekken gevoerd over de doelstellingen van de SP en de visie van onze afdeling voor deze gemeente. En in onze jaarkrant kunnen de bezoekers nog eens rustig nalezen wat de belangrijke punten in de Bommelse samenleving voor ons zijn.

1 juli 2017

Buurtonderzoek De Vergt

Foto: Tineke van Dijk

1 juli was SUPER ZATERDAG van de SP. In zo veel mogelijk buurten in heel Nederland hielden vrijwilligers van de SP buurtonderzoeken om de mensen te laten zien, dat de SP samen met mensen strijdt voor verbeteringen. Dat doen we door met de mensen in gesprek te gaan, actie te voeren en de buurten in te trekken. Zo blijven we goed op de hoogte van wat er allemaal speelt bij de bewoners.