Wij kunnen niet gaan, maar onze schoenen wel!

30 augustus 2020

Wij kunnen niet gaan, maar onze schoenen wel!

Foto: familie Van Knijff

Volgende week zaterdag 5 september is de grote online zorgactie. Een groep zorgverleners wil meer dan alleen online actievoeren, en hebben de SP gevraagd om hun initiatief te ondersteunen. Onder het motto ‘Wij kunnen niet gaan, maar onze schoenen wel!’ gaan ze zoveel mogelijk schoenen inzamelen. Deze schoenen gaan we op het Malieveld neerzetten en staan symbool voor de plek waar jij had willen staan op 5 september. Dit is een fantastisch initiatief en wij omarmen dit!

De SP is gevraagd de logistiek op zich te nemen en uiteraard doen wij dit graag!

Voor de Bommelerwaard zijn er 2 inleveradressen. Misschien komen er nog meer verzamelpunten bij, dus houd de berichten in de gaten. Mocht je een berg schoenen willen doneren en ben je niet in de gelegenheid om ze op de verzameladressen in te leveren, bel dan 06-50644690 en we zoeken er een oplossing voor. Het is kort dag, de inlevering sluit op donderdag 3 september om 12.00 uur.

Inleveradressen Bommelerwaard:

Voor Zaltbommel: C.A. Leenhoffstraat 9

Voor Kerkdriel: Schippersstraat 1.

Je kunt de schoenen in de box bij de voordeur deponeren. Hartstikke bedankt namens alle zorgmedewerkers.

Inzamelpunten elders in het land zijn te vinden via: https://www.facebook.com/3zusters

De online demonstratie is op 5 september. Nog niet aangemeld?Meld je dan nu aan via eerlijkebeloning.nl