Ga in gesprek met SP-Tweede Kamerlid Jasper van Dijk over arbeidsmigratie in de Bommelerwaard

9 februari 2018

Foto: SP

Aankomende vrijdag, 16 februari, brengt Tweede Kamerlid Jasper van Dijk een bezoek aan de gemeente Zaltbommel om zich op de hoogte te stellen van de situatie van arbeidsmigranten in de Bommelerwaard en de gevolgen voor de lokale samenleving. Van Dijk is woordvoerder sociale zaken van de Tweede Kamerfractie van de SP en zette zich eerder o.a. in voor verbeteringen in de arbeidsomstandigheden en de huisvesting van arbeidsmigranten in het Westland.

‘s Avonds is iedereen van harte welkom tijdens een bijeenkomst in Ons Trefpunt te Nieuwaal (Kerkstraat 7) om van gedachten te wisselen over de omstandigheden en huisvesting van arbeidsmigranten en de gevolgen die dit heeft voor de lokale gemeenschap. Na een korte introductie door Jasper van Dijk zal er volop de gelegenheid zijn vragen te stellen en suggesties te doen, ook over andere zaken die spelen in de gemeente Zaltbommel. De toegang tot de avond is gratis. De avond begint om 19.30 uur (tot uiterlijk 21.00 uur).