Informatie avond ISIS/DAESH

19 november 2015

Informatie avond ISIS/DAESH

Foto: Jean Jullien

Vanwege de recente ontwikkelingen in de Europese steden Parijs, Hannover en ook in Beiroet en de op te vangen vluchtelingen in stad en dorp, willen wij in onze afdeling de behoefte inventariseren aan een informatie avond over het onderwerp ISIS oftewel DAESH en de daardoor ontstane ontwikkelingen van terreur, radicalisering, vluchtelingen enz.

Younis Lutfula is recent teruggekeerd uit Irak en heeft onderzoek gedaan naar de situatie in ISIS gebieden, en kan ons daarvan op de hoogte brengen en uitgebreid vertellen.
Hij wilt daar alvast aan meewerken en Harry van Bommel kunnen we ook uitnodigen om onze kennis bij te spijkeren en er dieper op in te gaan. En vooral: wat is volgens de SP de beste oplossing voor de vele facetten van de ontstane problemen. En hoe doen we dat vervolgens in onze afdeling.

Wij ontvangen jullie reacties graag per mail (zie het contactformulier hieronder of zaltbommel@sp.nl) of telefonisch 06-50644690 (Tineke) zodat wij kunnen besluiten om zo’n informatieavond te organiseren voor onze afdeling of in samenwerking met andere afdelingen. Graag jullie reactie voor maandag 23 november.